La Plaça del Rei de Sant Cugat acollirà aquest Nadal Los Galindos, una companyia ja clàssica de casa nostra. Amb la complicitat del Teatre Auditori i l’Ajuntament de Sant Cugat, Los Galindos instal·laran la seva iurta del 27 de desembre i fins al 10 de gener per presentar “Encara no ho sé Lola”, un espectacle en què set artistes d’entre 9 i 52 anys comparteixen un moment escènic, una vivència de circ.
Els set intèrprets que es troben a la pista encarnen cinc generacions d’artistes de circ, en un espectacle familiar executat per una família: Bet Garrell i Marcel Escolano comparteixen la pista amb les seves filles, la Berta i la Bruna Escolano, de 12 i 9 anys. A més a més, compten amb Martí Soler, Anna Pascual i Bina Rieck, companys de viatge i amics de la família des de fa molt de temps.
“Encara no ho sé Lola” és un espectacle de proximitat, de circ genuí, on es troben el divertiment i la poètica, amb disciplines de circ: acrobàcies, hula-hoop, perxa xinesa, trapezi i pallassos. Els espectadors es troben a dos pams dels artistes, a tants pocs centímetres que fan que visquin una experiència única. A més a més, la música en directeajuda a embolcallar l’espectacle, que té lloc en la iurta de lona i fusta, inspirada en les cases dels pastors mongols i de les planúries d’Àsia.
“Encara no ho sé Lola”
Los Galindos
Plaça del Rei, Sant Cugat
Del 27 de desembre fins al 10 de gener
Repartiment
Bina Rieck (pallassa, hula-Hoop, músic)
Anna Pascual (perxa xinesa, acròbata i músic)
Mart Soler (acròbata, roda Cyr, llançador de ganivets i músic)
Bet Garrell (hula-hoop, trapezi, acròbata)
Bruna Escolano (ballarina de pista)
Berta Escolano (acrobata, músic)
Marcel Escolano (pallasso, Hula-hoop, acròbata)
Estrena
Diumenge 27 de desembre, 18h
Funcions
Del 27 de desembre fins al 10 de gener
De dilluns a dissabte: 17 i 19h, excepte dilluns 4 (12h i 17h) i divendres 8 (només 19h)
Diumenges: 12h i 18h
No hi ha funcions el dia 31 de desembre, 1 de gener, 5 i 6 de gener
55’
Preus
Entrada: 8€ (a partir de 3 anys)
Pack familiar: 2 adults + 2 nens = 24 €