Publicitat

El nou espectacle de Teatre eSseLa es podrà veure des del 22 de gener fins al 7 de febrer al SAT - Sant Andreu Teatre

El millor dels mons, de Quim Monzó, per primer cop a escena

Sota les cobertes del mateix llibre, El millor dels mons, sis històries de Quim Monzó que tenen la mort com a nexe comú, però no sempre com a protagonista tràgic. Pot ser un element present, o un fet inevitable, fins i tot fer-se quotidià, o una situació absurda, un futur estrany o amargament poètic. Les morts d’en Monzó no ens aclaparen, ens diverteixen, ens distreuen, ens acompanyen amb naturalitat.
Sis històries, sis mons, que, des de la quotidianitat, trenquen la monotonia i ens porten per camins inversemblants, amb un cert toc surrealista, que fugen cap a situacions absurdes i que ens fan adonar de la mateixa absurditat de la vida.
Sis històries que no aniran soles perquè la música en directe i les cançons configuraran un univers sonor que serà el món en el que es construeixen i que els dóna unitat.

19/01/10 | 9:48

(0 de 5)
PODCAST
ENVIAR A UN AMIC
POSA-HO A LA TEVA WEB
SIES.TV AL TEU EMAIL
COMPARTIR

La Fura dels Baus estrena a Milà un "Tannhäuser" inspirat en l'Índia
La Fura dels Baus estrena la seva visió particular de l'òpera "Tannhäuser", de Wagner, davant d'un dels públics més exigents del món, el de la Scala de Milà, que visita per primera vegada. La com...

“Quan vaig començar a tocar la guitarra ja volia un dis...

Era tan joven cuando nací, l'últim disc d'Alexandre Rex...

21|01|10   06:39

“Fem música macerada, com la ratafia”

Sol i Serena presenta el seu segon disc, Un segon

20|01|10   07:46

“L'espectacle és una barreja de teatre, ciència i museo...

El físic i divulgador Jorge Wagensberg, i l’artista Pep...

19|01|10   05:55

El nou espectacle de Teatre eSseLa es podrà veure des d...

El millor dels mons, de Quim Monzó, per primer cop a es...

19|01|10   9:48

“En fotografia publicitària, entendre el que el client ...

L'exposició confronta l'obra de Leandre Cristòfol i de ...

18|01|10   06:20

La gestació del nazisme

Michael Haneke es reivindica com un dels grans en el ci...

15|01|10   03:06

Josep Maria Riera i Aragó

“L'art per mi és vital, és com respirar”


Josep Maria Riera i Aragó es un poeta visual d'una obra que fa de mal definir. És un escultor que se sent igual de còmode a l'estudi de pintura i al taller del gravador, i que ha assolit resultats sorprenents a partir d'una iconografia limitada. Cada peça que crea és unica i evoca una visió clara i comprensiva de la humanitat. En aquesta entrevista Riera i Aragó explica la seva filosofia de vida a Ricard Planas, director de la revista Bonart.

Veure exposició

Infància. Fotografies d'Isabel Muñoz

CaixaForum Barcelona presenta un recorregut per la situació de la infància en el món i dels seus drets

18/03/10

La fille du régiment des del Liceu

Retransmissió en directe des del Liceu

18/03/10

Dia internacional de la Titella

L’objectiu del Poble Espanyol T•O•T Festival és proporcionar al sector dels titelles un espai de difusió

17/03/10

El coreògraf Gustavo Ramírez al Mercat de les Flors

"Lo que no se ve" és una peça interpretada per sis ballarins

16/03/10

El 31 de març s’acaba el termini d’inscripcions pel concurs de música Calabutí

El concurs és una mostra oberta a totes les formacions musicals no professionals i té com a objectiu la promoció i la difusió de grups de música novells.

16/03/10

Premis Enderrock 2010 – Premis de la Música Catalana

Els Amics de les Arts, Mazoni, Pep Gimeno 'Botifarra', The Pepper Pots i Quimi Portet millors discos de l’any segons la crítica

15/03/10

Kvetch –neures!- de Steven Berkoff arriba a la Sala Muntaner

En l’obra les pulsions no es reprimeixen i els pensaments es converteixen en el discurs essencial

14/03/10

Cosmètica dogmàtica

És la mostra més extensa i ambiciosa del fons d’art contemporani de “la Caixa”

13/03/10

The Opera Show a Barcelona

Un recorregut per les obres mestres de la història de l'òpera des dels seus orígens barrocs fins a les versions rock i d’estètica futurista

12/03/10

Què passa quan el divorci és una obligació?

Una comèdia sobre la tragèdia de creure en l’amor en els temps que corren

11/03/10

[més notícies]