Edició 4.743 (des del 27/09/2007)
Edició 4.743 (des del 27/09/2007)
Titulars | Dijous, 3 setembre 2020

Temporada Alta protegeix la producció del país i aposta per la creació catalana en plena pandèmia

Amb directors i dramaturgs com Julio Manrique, Àlex Rigola, Lluïsa Cunillé, Lurdes Barba, Joan Arqué, David Selvas, Jordi Prat i Coll i Llàtzer Garcia

Redacció.-  Temporada Alta viurà aquesta tardor una edició especial que estarà marcada per la crisi social i sanitària que està afectant, entre d’altres, al món de la cultura. La 29a edició vol ser una mostra de continuïtat amb tots els eixos que des de fa anys conformen el festival: internacionalització, suport a la creació i autoria del país i creació contemporània, vinculació amb els espectadors i la ciutadania i impuls de projectes socio-educatius. Alhora, malgrat la reducció del 30% del pressupost respecte l’edició anterior, Temporada Alta presenta una edició amb una xifra d’espectacles al voltant de les 100 propostes entre la programació Presencial (69 propostes) i l’anomenada A distància.

El festival d’arts escèniques tindrà lloc entre el 7 d’octubre i el 8 de desembre, transformat, per tal d’aprofitar les noves oportunitats que, malgrat tot, brinda la situació actual. Per primera vegada la programació inclourà també propostes digitals i innovadores: el festival A distància permetrà experimentar amb nous formats i establir nous vincles amb els espectadors, més enllà del teatre presencial. Les propostes en format digital es presentaran, de forma més detallada, pròximament.

En el decurs de les 10 setmanes que durarà el festival, la programació incorpora propostes internacionals (10) amb grans noms de l’escena mundial, una xifra molt rellevant ateses les dificultats de mobilitat i la crisi del sector. En aquesta edició destaquen especialment les produccions i coproduccions  del festival (20) i les obres de dramatúrgia i creació catalanes (52), amb un total de 21 estrenes.

Temporada Alta ha adaptat els espais d’exhibició per complir la normativa vigent de seguretat sobre la COVID-19 aprovada pel PROCICAT, garantint un accés i sortides de sala esglaonats, amb mesures de distanciament i dispensadors de gel hidroalcohòlic a l’entrada dels teatres, amb ús de mascareta i amb aforaments que no superaran el 50% o el percentatge autoritzat en cada moment i serà obligatori l’ús de mascareta durant les funcions. Les sales seran desinfectades complint els protocols, abans i després de cada funció.

Julio Manrique serà l’encarregat d’inaugurar la nova edició amb l’estrena d’un espectacle produït per Temporada Alta que també es podrà veure per streaming. Bouvetøya  (la necessitat d’una illa), escrita a quatre mans entre Julio Manrique, Cristina Genebat, Ivan Benet i Sergi Pompermayer, parteix de la novel·la Fahrenheit 451 de Ray Bradbury i de l’obra La Tempesta, de William Shakespeare, per construir una ficció en un lloc remot, fràgil i improbable on cal preservar el coneixement i la cultura.

UN FESTIVAL OBERT AL MÓN

Malgrat que les estrenes ajornades, la impossibilitat de viatjar des de determinats països i la incertesa al voltant de la crisi sanitària han dificultat aquesta programació, el festival incorpora finalment alguns dels creadors més destacats de l’escena internacional i, com ja és habitual, algun artista mai abans present a Temporada Alta.

El festival s’ha convertit en la porta d’entrada a Catalunya, a la resta de l’Estat i a Europa de moltes produccions internacionals. En aquesta edició Temporada Alta programa obres com La gioia, un viatge boig per les emocions més extremes orquestrat per Pippo Delbono, un dels directors italians amb un univers teatral més personal. L’espectacle és un homenatge a Bobó, un dels seus actors fe­titxe traspassat recentment. També Jan Lauwers i Viviane De Muynck –actriu de referència de l’escena belga– presentaran Molly Bloom, basada en el famós monòleg que tanca l’Ulisses de James Joyce en una relectura de Needcompany.

A més, enguany Temporada Alta porta tres espectacles internacionals, estrenes a l’Estat espanyol: Guy Cassiers, un dels creadors belgues més destacats i ja habitual de la programació tornarà a ser a Temporada Alta. Després de presentar La néta del senyor Linh (TA 2018) o Les benignes (TA 2016), ara proposa Antigone in Molenbeek – Tiresias, un programa doble de monòlegs que reescriuen els dos mites clàssics amb un llenguatge contemporani i contextualitzats en un entorn urbà, un d’ells amb dramatúrgia de rapera i poetessa britànica Kae Tempest. Per la seva banda Romeo Castellucci portarà a Temporada Alta Il Terzo Reich, una vídeoinstal·lació acompanyada d’una performance que ens farà reflexionar sobre la comunicació imposada i obligatòria. Pleasant Island, de Silke Huysmans i Hannes Dereere, una de les parelles artístiques que comencen a despuntar amb força en el panorama europeu, és una proposta de teatre documental sobre Nauru, una illa paradisíaca que va canviar totalment la fesomia després d’una sobreexplotació minera. L’espectacle està basat en el material recollit directament pels dos artistes a través dels seus telèfons mòbils.

Creació contemporània i internacionalització

Temporada Alta proposa un any més l’organització d’una setmana on es concentren una quantitat important d’espectacles contemporanis per tal que programadors estrangers tinguin l’oportunitat de conèixer el que es fa al país en arts escèniques, amb l’objectiu de facilitar la sortida cap a mercats internacionals de les companyies i les produccions d’aquí. Tot i les dificultats i incerteses que la pandèmia suposa per a or­ganitzar aquest tipus de trobades,  Temporada Alta continua apostant per aquest model, ja sigui de manera presencial o virtual, per garantir la relació entre els programadors internacionals i els artistes.

La Setmana de Programadors Internacio­nals serà del 19 al 22 de novem­bre i combinarà produccions d’alguns artistes i companyies del país re­coneguts internacionalment, com La Veronal, amb l’obra Sonoma, El Conde de Torrefiel, amb Se respira en el jardín como en un bosque, Mal Pelo amb Inventions i Albert Serra amb Personalien; amb propostes d’artistes i companyies que estan actualment prenent embranzida internacional, com Tolo­za&Azkona, que presentaran Teatro Amazonas, LaliAyguadé, amb Hidden, o Xavi Bobés, amb l’obra Corpus. La Setmana dels Programadors comptarà a més amb l’interès que suposen companyies i creadors de fora de Catalunya com són Israel Galván, amb La consagración de la primavera, Ro­meo Castellucci, presentant IlTerzo Reich; o Ne­edcompany, amb Molly Bloom.

Temporada Alta en projectes europeus

Temporada Alta, com a membre de la xarxa internacional Pyrenart, coprodueix diversos muntatges amb altres socis europeus, fet que permet donar als projectes més dimensió i visibilitat i afavoreix la circulació europea d’espectacles. Enguany, es presentaran les següents obres: Se respira en el jardín como en un bosque, l’obra que El Conde de Torrefiel presentarà a Catalunya on convida a l’espectador a un exercici escènic en el què ocupa el rol d’intèrpret i de públic consecutivament; That’s the story of mylife, de Macarena Recuerda;  o les coproduccions Hidden de Laly Ayguadé i Sonoma de La Veronal.

L’any que ve, Temporada Alta participarà en el nou projecte europeu People Power Partnership (PPP), liderat per la companyia alemanya PanOptikum i que inclou 14 socis d’11 països diferents: Croàcia, Dinamarca, Alemanya, Itàlia, Letònia, Lituània, Polònia, Portugal, Romania, l’Estat espanyol i Gran Bretanya. El projecte està centrat en la cultura urbana i les arts de carrer i permetrà que 104 joves –8 de Girona– treballin plegats en dos espectacles per tal de professionalitzar i internacionalitzar artistes d’entre 18 i 28 anys procedents de la dansa urbana.

Punt de trobada entre l’escena europea i d’Amèrica Llatina

Temporada Alta inclou, des del 2013, el cicle Connexió Iberoamèrica, que representa un punt de trobada entre les arts escèniques i la cultura de les dues bandes de l’Atlàntic. Aquest cicle pretén donar visibilitat a l’escena del sud del continent americà, un dels pols creatius més interessants del món.

Malgrat la situació d’emergència sanitària actual, aquest any i gràcies al suport d’Iberescena, el cicle presenta Història d’un senglar (o alguna cosa Ricard), un monòleg servit per Joan Carreras i escrit per Gabriel Calderón, un dels autors i directors uruguaians amb més renom internacional i Tiburón, de Lagartijas tiradas al sol, una reflexió sobre les colonitzacions geogràfiques, polítiques i religioses a partir d’un cas concret a Mèxic. També formen part de Connexió Iberoamèrica la creació de la navarresa LaidaAzkona i el xilè TxaloToloza, Teatro Amazonas, una proposta de teatre documental sobre l’explotació i desaparició de la selva amazònica, Silke Huysmans i Hannes Dereere amb Pleasant Island, i Els gossos, la comèdia tràgica de l’argentí Nelsol Valente sobre els secrets d’una família, amb Mercè Arànega de protagonista, i que s’estrena en el festival.

Produccions de la resta de l’Estat

El festival programa cada any obres provinents de diversos punts de la geografia de l’Estat. Els darrers anys aquesta mirada s’ha anat ampliant i en la 29a edició es presenten de forma presencial nou espec­tacles provinents de diverses regions es­panyoles. Quatre son estrenes a Catalunya: és el cas de Al fondo riela  que, de la mà d’una de les grans figures renovadores del flamenc, Rocío Molina, arriba a Girona amb una proposta d’actualització del flamenc tradicional. També Israel Galván, un altre dels grans transgressors del flamenc clàssic, presentarà el seu nou espectacle, La consagración de la primavera, a partir de la partitura d’Igor Stravinsky, juntament amb Sylvie Courvoisier. El nou director del Teatro Clásico Nacional de Madrid, Lluís Homar, torna a Temporada Alta amb Alma y palabra, una selecció de poesia de San Juan de la Cruz, acompanyat en escena per Adriadna Ozores; i per últim, en l’àmbit del teatre familiar de gran format el festival presenta Acróbata y Arlequín, de La Maquiné que utilitza tècniques de circ i teatre visual i pren el món artístic de Pablo Picasso com a punt de partida de la proposta.

També formen part del grup d’espectacles que arriben de l’Estat espanyol la darrera producció d’Andrés Lima, amb un text creat juntament amb Albert Boronat que porta per títol Prostitución i presenta experiències reals de prostitutes, amb Carmen Mac­hi, Nathalie Poza i Carolina Yuste; i That’s the story of my life, el primer espectacle on Maca­rena Recuerda evoca la seva propia vida. Completen la llista Toni Gomila, Bárbara Mestanza i Azkona&Toloza.

COPRODUCCIONS I PRODUCCIONS

El festival manté com un dels seus eixos principals la col·laboració amb companyies, productores i equipaments per a coproduir espectacles, la majora dels quals s’estrenaran a Temporada Alta i posteriorment faran gira o tindran temporada a teatres d’arreu del país. El festival produeix o coprodueix enguany fins a 20 espectacles de diversos gèneres i formats.

Aquest any Temporada Alta col·labora, entre d’altres, amb institucions públiques i privades com el Teatre Nacional de Catalunya, el Teatre Lliure, el Grec-Festival de Barcelona, la Sala Beckett, o el TNT de Terrassa, i amb companyies com la Ruta 40, Cultura i Conflicte, Mal Pelo o Les Impuxibles.
 
Coproduccions internacionals del festival

Part d’aquestes coproduccions arriben gràcies a la cooperació internacional. És el cas d’Història d’un senglar (o alguna cosa de Ricard), una coproducció amb el Festival Grec de Barcelona. Amb aquest espectacle Temporada Alta segueix l’aposta iniciada fa uns anys de crear aliances entre directors internacionals i equips artístics catalans, tal com es va fer amb Abans de la jubilació (Krystian Lupa), L’omissió de la família Coleman (Claudio Tolcachir) o La néta del senyor Linh (Guy Cassiers). L’obra, escrita i dirigida per l’uruguaià Gabriel Calderón, compta amb en Joan Carreras com a protagonista i narra el conflicte d’un actor per interpretar Ricard III, el monarca despietat de la tragèdia de Shakespeare.

Sonoma, la darrera creació de La Veronal, una de les companyies de dansa més internacionals del país, compta amb una àmplia participació in­ternacional que inclou Les Théâtres de la Ville de Luxembourg, Tanz im August/ HAU Hebbel am Ufer, Oriente Occiden­te Dance Festival, Theater Freiburg, Sa­dler’s Wells o Hessisches Staats ballett en el marc de Tanzplattform Rhein-Main i Temporada Alta 2020. Al festival s’hi estrenarà la versió de sala de l’espectacle, on la companyia reflexiona sobre el ritme del món actual i retorna a l’origen del cos, la carn i la matèria orgànica.

Hidden de la companyia Lali Ayguadé s’estrenarà a Temporada Alta i compta amb la participació del Festival Tanz Bozen de Bolzano i el Teatre Nacional de Catalunya a més del festival gironí. Després de Kokoro (2015) i iU an Mi (2017), la coreògrafa completa la seva trilogia sobre el concepte d’identitat amb una proposta que vol ensenyar la diferència entre individus.

Encara hi ha algú al bosc, de Cultura i Conflicte dirigida per Joan Arqué, és una coproducció entre MESS Festival Internacional de Teatre, el Teatre Nacional de Catalunya i l’Institut Català de les Empreses Culturals – Generalitat de Catalunya, amb col·laboració de The Nandoand Elsa Peretti foundation, Barcelona Cultura – Ajuntament de Barcelona, Ajuntament d’Igualada, Diputació de Girona, Ajuntament de Tiana, VelvetEvents i Temporada Alta 2020. L’obra, que parla sobre la violència sexual durant la guerra de Bòsnia i Hercegovina, es veurà a Temporada Alta després d’haver-se estrenat a Bòsnia, just quan es compleixen 25 anys del final de conflicte armat.

Coproduccions i produccions de casa

El principal gruix de les coproduccions d’enguany és de propostes del país, amb l’objectiu de donar suport a la dramatúrgia i creació catalanes -ara més necessari que mai- i també de fer aflorar el talent de nous artistes.

Entre les coproduccions d’aquesta 29a edició hi trobem La gavina, la nova revisió de l’univers d’Anton Txékhov amb la qual Àlex Rigola torna a Temporada Alta. Una coproducció amb Titus Andrònic SL i Heartbreak Hotel, que es podrà veure per primer cop a Catalunya. Aquesta vegada Rigola s’enfrontarà a una de les obres més rellevants del dramaturg rus, un text que parla de morir, estimar i fer teatre.

Els subornats, l’estrena de Lluïsa Cunille, dirigida per Lurdes Barba, coproduïda amb la Ruta 40 i la Sala Becket, explica la història de quatre personatges que es refugien temporalment a la cabina de projecció d’un cinema decadent. També José y sus hermanas ha coproduït amb Temporada Alta, el Grec – Festival de Barcelona, el Festival TNT i el Festival MeetYou Valladolid l’espectacle Explore el jardín de los cárpatos. El col·lectiu Mos Maiorum coprodueix amb el Teatre Lliure i el Festival Turba, una anàlisi dels mecanismes de mobilització de masses; i Llàtzer Garcia estrenarà Elda & Daniel, una coproducció de MeriYanes Produccions i David Planas i Lladó amb Temporada Alta que mostra la vida de parella d’en Daniel i l’Elda i les intencions de cada un d’ells respecte al futur.

El festival també coproduirà amb Atrium Produccions l’obra titulada M’hauríeu de pagar, creada i dirigida per Jordi Prat i Coll, que presenta la història de tres personatges que es revelen davant del públic per fugir de la seva soledat. Juntament amb el Grec, Temporada Alta ha coproduït l’espectacle de dansa Inventions de Mal Pelo, que s’adapta a diferents espais escènics singulars, en aquest cas el monestir de Sant Pere de Galligants de Girona, i el work in progress Fam de Les Impuxibles.

Mon petit souvenir, l’espectacle familiar que s’ha coproduït amb La Bleda, s’estrenarà també a Temporada Alta juntament amb l’espectacle de clown Un tal Shakespeare coproduït amb Cascai Teatre.

La programació A distància, que es presentarà properament, inclourà també tres coproduccions del festival: En tus manos, dirigida per David Selvas i Taida Martínez s’estrenarà a Girona, en una coproducció de La Brutal i Mola Produccions amb el propi festival. Es tracta d’una revisió de La veu humana, de Jean Cocteau, on la protagonista, ara convertida en actriu, lluitarà per omplir el buit que li ha deixat la fi de l’amor per acabar descobrint que molt pitjor que el patiment de sentir-se abandonat és la certesa de no haver viscut plenament.

També CaboSanRoque presentarà un muntatge en format virtual, concretament, pensat per descarregar-se i escoltar dins un supermercat: Audioguia per a supermercats en temps de pandèmia.  A més es presentarà una proposta de Francesc Cuéllar,  La first casi blind date, actualment en fase de creació, pensada com a format no presencial.

DRAMATÚRGIA CATALANA

Temporada Alta presentarà un total de 52 propostes de creació catalana que inclou tot tipus de gèneres i formats. En aquesta nova edició s’inclouran espectacles amb textos de Pau Miró, Bàr­bara Mestanza, Joan Yago, Empar Moliner, Ramon Madaula, Daniela Feixas, Cesc Gay, Pau Carrió, Mercè Vila Godoy, Llàt­zer Garcia, Jordi Prat i Coll, Alex Rigola o Joan Arqué entre d’altres. Un ampli ventall de noms que vol ser una mostra de la literatura dra­màtica que s’ha fet i s’està fent en llengua catalana.

A banda de la literatura dramàtica i als autors de textos en català, el concepte dramatúrgia també comprèn innovadores formes teatrals que es troben en un moment important d’ebullició i consolidació internacional. El festival presenta les noves propostes de El Conde de Tor­refiel, Cabosanroque, Lali Ayguadé, Mal Pelo, La Veronal, Cascai Teatre, Les Impuxibles, Albert Serra o Xavi Bobés, així com de les companyies José y sus hermanas o Mos Maiorum.

En els darrers anys el festival també ha fet arribar la dramatúrgia catalana als barris de Giro­na mitjançant la iniciativa Llibràlegs, peti­tes obres de teatre que tenen com a ele­ment en comú que estan escrites per ser representades en un espai ple de llibres i que des del 2014 es fan a totes les biblioteques de Girona. Aquest any arriben els textos de Jordi Casa­novas, Marta Aran, Lara Díez i Toni Gomi­la, tots ells dirigits pel mateix Casanovas.

X Torneig de Dramatúrgia

Aquest any arriba a la desena edició un dels esdeveniments més populars del festival, el Torneig de Dramatúrgia. En ell hi han resultat vencedors dramaturgs catalans tan diversos com Cristina Clemente, Jordi Galceran, Jordi Oriol o Daniela Feixas, i ha estat la plataforma de projecció d’un bon nombre d’autors de nova formada i de títols teatrals que després han vist la llum amb èxit, com és el cas de El crèdit.

El projecte, que compta amb el suport de la Fundació Sgae Catalunya, tindrà com a novetat que a més de fer-se en format presencial, amb públic a la sala, es retransmetrà també en streaming dins la programació A distància. Els participants d’aquesta edició, amb una alta presència femenina, són: Denise Duncan, Borja López Collado, Eu Manzanares, Mar Monegal, Lara Díez, Marta Solé, Jumon Erra i Queralt Riera. Com en cada edició, el públic decidirà el millor text de cada combat i el guanyador final.

PROGRAMACIÓ MULTIDISICIPLINAR

Dansa, música i circ

El públic del festival podrà gaudir en aquesta edició de les propostes de les grans coreògrafes del país, com Sol Picó, que estrenarà  a Temporada Alta Malditas plumas, una obra que juga amb la transformació, la interacció del públic i l’espontaneïtat mentre il·lumina la foscor dels cabarets dels anys vint al Paral·lel.

La programació de dansa també inclou Hidden, de Lali Ayguadé, Inventions, de Mal Pelo, Fam, de Les Impuxibles (Ariadna i Clara Peya), Sonoma, de La Veronal, La consegración de la primavera d’Israel Galván i Sylvie Courvoisier, o Al fondo riela, la nova producció de Rocio Molina, que amb el ball, el cant i la guitarra desenvolupa el seu univers creatiu.

Des dels seus inicis, Temporada Alta ha programat una secció dedicada a la música en directe, tant en format concert com incorporada en molts espectacles escènics. Pel que fa als concerts en directe, aquest any Sílvia Perez Cruz presenta els temes del seu nou disc Farsa (gènere impossible) en dos formats diferents, un en solitari amb la intimitat d’una guitarra, i una altra acompanyada dels músics de la Farsa Circus Band.

Entre els espectacles que inclouen música en directe hi trobem Què més vivia en aquell lloc, tret de nosaltres, de La filla del capità, o l’espectacle de clown Jaleiu, de Guillem Albà. La programació de circ tracta principalment, enguany, el gènere del clown amb propostes com Un tal Shakespeare, de Marcel Tomàs i Cascai Teatre, i Acróbata y Arlequín de la companyia La Maquiné, a banda de la ja citada estrena de Guillem Albà.

Programació cinematogràfica

Aquest any la programació de cinema de Temporada Alta presenta una selecció basada en dos eixos que es combinen: produccions del país i produccions inter­nacionals per una banda; i per l’altra cin­ema que parla d’arts escèniques des de diversos punts de vista o de grans conflictes mundials. Així doncs, aquest any es veuran films de producció internacional com Cunningham, d’Alla Kovgan, Encara hi ha algú al bosc, de Teresa Turi­era, Erol Ileri i Tyler Franta (Cultura i Con­flicte), McKellen. Tomando partido, de Joe Stephenson, Vania en la calle 42 de Louis Malle i Josep, l’animació franco-espanyola d’Aurel.

Pel que fa a les produccions del país, enguany la programació inclou el film de Ventura Pons Actrius i Girant per Sant Antoni, de Pere Alberó.  La programació de cinema s’elabora amb el Col·lectiu de Crítics de Cinema de Girona.

Artèria

Per segon any consecutiu, el festival aposta per millorar la connexió amb el públic jove a través del projecte Artèria, que recull propostes d’interès pel públic menor de 30 anys. Enguany s’han programat 5 espectacles que s’engloben dins #Arteria Proposa: Sucia, l’obra de Bárbara Mestanza que s’estrenarà en el festival i tracta sobre l’abús sexual; Fairfly, un dels grans èxits de crítica i públic de La Calòrica; Explore el jardín de los cárpatos, Turba i Pleasant Island.

Aquestes 5 propostes es complementen amb una selecció d’espectacles pensats pels menors de 30 anys que vulguin ampliar la seva experiència al festival. Aquestes produccions apareixen a la web del festival amb l’etiqueta #ArtèriaRecomana i permetran guiar els més joves entre la programació d’aquesta edició. El projecte Artèria, que ja té 600 membres inscrits ofereix a més, activitats complementàries i descomptes en les entrades.
 
Espectacles per a tota la família

Temporada Alta vol ser un festival per a tothom, per això a banda de la programació estrictament d’adults, vol que el públic infantil també hi trobi els seus espectacles. Dins la programació d’espectacles familiars es podrà veure l’estrena de Les aventures del lleó vergonyós, el nou espectacle de El Pot Petit, La lluna en un pot, de La Petita Malumaluga, El meravellós viatge de la Lea, de La banda, Mon petit souvenir, de La Bleda i Acróbata y Arlequín, de La Maquiné.

També s’han programat 2 espectacles més per a tots els públics per afavorir que les famílies puguin anar a veure espectacles plegats, petits i grans. Son l’espectacle de màgia Una nit amb el Mag Lari i Gran reserva de Rhum & Cia.

Activitats paral·leles

Des de la passada edició, Temporada Alta ha treballat per millorar i incrementar el programa d’activitats complementàries. Aquestes activitats, pensades per acostar-nos als espectadors, tenen com a objectiu donar valor afegit a la programació i, a la vegada, incentivar la participació del públic.

Enguany es proposen una vintena d’activi­tats, presencials i virtuals, per tal que els espectadors no només puguin dir-hi la seva sinó que tinguin l’oportunitat de conèixer les companyies, els artistes i els directors, establint així un diàleg sobre les propostes artístiques que veuran o que acaben de veure.

Aquesta serà la primera vegada que el festival compta amb un programa d’activitats en format virtual, cosa que suposa fer-lo més accessibles a tothom. Alguns dels artistes i companyies que aquest any realitzaran trobades amb el públic són Lluís Homar, Mos Maiorum, José y sus Hermanas, Aina Tur, Lagartijas tiradas al sol o Barbara Mestanza.
 
A TEMPO, ARTS I FORMACIÓ

Aquest any el projecte A Tempo – Arts i Formació, im­pulsat per la Fundació La Ciutat Invisible de Bitò i Temporada Alta amb el suport de la Fundació Banc Sabadell, inclou diverses novetats. A Tempo connecta el món de les arts i el de l’educació a les comarques de Girona amb un objectiu principal: generar espais on joves, docents i professionals de les arts treballin en xarxa.

La principal novetat de la nova edició és l’Itinerari de Formació, que inclou conferèn­cies i debats entre filòsofs, artistes i do­cents al llarg del curs. Aquestes jornades es faran amb la col·laboració de ConArte Internacional i podran complementar-se amb l’assistència al V Seminari A Tempo al mes de juliol de 2021.

En les properes setmanes es presentarà la programació i continguts complerts d’A Tempo.



Arriba el Festival Foramuralla de Vic amb les actuacions de Josh Rouse, La Iaia XXL, Maria Coma, Roger Usart i Berlinist

04/06/2014

?Oxigen?, de Gossos, premi Disc Català de l’Any de Ràdio 4

23/04/2008
Música

La música torna a ser protagonista de Temporada Alta

17/09/2019
Escenaris

Dagoll Dagom i Minoria Absoluta presenten “La família irreal”, un musical borbònic

31/10/2012 03:26

Bizbarcelona i el Saló de l’Ocupació promouen la reactivació econòmica i laboral

Redacció.- Amb el principal objectiu d’ajudar a reactivar l’emprenedoria, el teixit empresarial i les oportunitats laborals, Bizbarcelona i el Saló de l’Ocupació se celebran conjuntament del 21 al 23 de setembre al recinte de Montjuïc amb les màximes mesures de seguretat i prevenció. Aquesta doble cita, liderada i promoguda per l’Ajuntament de Barcelona a través […]