2666, l’adaptació teatral de la monumental obra de Roberto Bolaño (i Premi de la Crítica de Barcelona al millor espectacle teatral, millor dramatúrgia i millor escenografia de 2007, Premi Internacional Terenci Moix de les arts escèniques 2008, Premi Qwerty 2008 a més guanyador de dos premis Max de l'edició de 2009: millor espectacle teatral i millor ecenografia), torna als escenaris del Teatre Lliure els dies: 5, 6 i 7 de febrer a la Sala Fabià Puigserver.
Carles Santos recupera la posada en escena de La pantera imperial. L'espectacle, estrenat el 1997 al Festival de Peralada i representat en temporada al Teatre Lliure de Gràcia, es podrà tornar a veure a Barcelona (per primera vegada a la ciutat comtal amb el cor en directe). Un cos a cos amb la música a través de Bach, de la Passió segons Sant Mateu al Clave ben temperat passant per la Fuga en LA menor o l'ària de la cantata n.37. A la Sala Fabià Puigserver a partir del 17 de febrer.
Continua el vincle del Teatre Lliure amb el teatre argentí més innovador amb l'estrena de El desarrollo de la civilización venidera de Daniel Veronese a l'Espai Lliure a partir del 18 de febrer. En aquesta ocasió Veronese ens presenta la primera part del Proyecto Ibsen amb una revisió personal sobre Nora.
Josep Mª Flotats torna al Teatre Lliure 32 anys després del seu debut amb El encuentro de Descartes con Pascal joven, un text de Jean-Claude Brisville que ha fet una extensa i exitosa gira per l'Estat espanyol. A la sala Fabià Puigserver a partir del 24 de febrer.
El Mercat de les Flors porta un espectacle itinerant que ha receorregut mig món
01/08/10
Un total de 12 cellers gironins participen en un tast de vins inèdit al cim del Puigmal, a gairebé 3.000 metres dʼalçada
31/07/10
Comença aquest dissabte 31 de juliol amb l'homenatge al centenari de Picasso al poble amb Sílvia Pérez Cruz i Murtra Ensemble
30/07/10
El Mercat de Música Viva de Vic es consolida com a plataforma de presentació de la música sorgida en vuit comunitats autònomes
29/07/10
Una gran participació a la xarxa emmarca l’edició d’enguany
28/07/10
La gran cita del claqué
27/07/10
Continuen les Nits d'Estiu, amb activitats culturals i d'oci en un entorn incomparable
26/07/10
Es presenta el Cycle Touring Film Festival, un festival de cinema dedicat al cicloturisme
25/07/10
L'objectiu de la delegació és fomentar l'intercanvi cultural entre Catalunya i Àsia
24/07/10
80 veus, en 40 llengües de 30 països diferents, integren aquesta coral juvenil declarada ‘Artistes per la Pau’ per la UNESCO
23/07/10