Edició 4.696 (des del 27/09/2007)
Edició 4.696 (des del 27/09/2007)
Titulars | Diumenge, 15 març 2020

“Esperando a Robin Hood” és el nou disc de Daniel Higiénico

El polifacètic artista publica un nou àlbum folk

Redacció.- Daniel Soler, sota el nom artístic de Daniel Higiénico, produeix un nou treball discogràfic, havent-ne fet ja més d’una desena. Esperando a Robin Hood (Produccions Blau, 2020) és l’experimentació més folk del músic i humorista que busca recórrer diferents estils que van des de la cançó francesa, a la música celta o la ranxera fins al romanç medieval o la jota mediterrània.

L’àlbum, al pur estil de Daniel Higiénico, compta amb unes lletres que es gronxen entre la ironia i el sarscame -entre les que destaca “La leyenda urbana de Herman Hesse” que ràpidament s’ha col·locat ja entre els temes més escoltats de l’artista a Spotify- i amb constants referències a la cultura popular que van des del mateix ‘Robin Hood’ a ‘Walking Dead’. El disc, tan estilísticament divers, ha estat produït per Toni Pastor i hi han participat artistes com Marta Elka, El Jose, El Sobirno del Diablo, El Niño de la Hipoteca, Myriam Swanson o Sofía Viola.

Daniel Higiénicomedievalmusicamúsica celtaRobin Hood

Exposicions

“El pa i la torna”, s’inaugura l’exposició de Daniel Lleixà

21/04/2016
Tendències

Noves Pecha Kucha Nights (PKN) a Tarragona

17/02/2015
Música

Sanjosex edita el seu tercer disc, Al marge d’un camí

09/02/2010 05:24

Àfrica al cor, una exposició del MUME que commemora els 20 anys de la desaparició forçosa de Joaquim Vallmajó

11/09/2014

La Vall Fosca selecciona les tres obres finalistes de la quarta edició del Concurs de Microrelats

L’acte d’entrega de premis tindrà lloc aquest dissabte 8 d’agost

Redacció.- El quart Concurs de Microrelats de la Vall Fosca ha seleccionat les tres obres finalistes d’entre les 50 que es van presentar al concurs. El jurat, format pels escriptors i filòlegs Ferran Rella, Pep Coll i Ramon Sistac, ha escollit tres relats: ‘Esperança’, que s’ha presentat amb el pseudònim Leni de la Vall, ‘Aquella […]