Edició 3.354 (des del 27/09/2007)
Edició 3.354 (des del 27/09/2007)
Titulars | dissabte, 31 juliol 2010
Àngels Margarit presenta Le Meridien Barcelona #712*

Àngels Margarit presenta Le Meridien Barcelona #712*

El Mercat de les Flors porta un espectacle itinerant que ha recorregut mig món

Àngels Margarit / cia. Mudances porten a Barcelona Le Meridien Barcelona #712*, Solo per a habitació d?hotel. Creat l?any 1989 per al Sitges Teatre Internacional, aquest solo és una peça itinerant que ha voltat per països d?arreu del món; Alemanya, Canadà, Veneçuela, Austràlia, Suïssa, Japó i Espanya. Dansa nòmada que s?instal·la a les habitacions d?hotel; una estructura circular de 20 minuts de durada on el final s?enllaça amb el principi i es repeteix ininterrompudament.

Enguany l?espectacle es realitzarà a l?habitació 712 de l?Hotel Le Meridien de Barcelona el 25, 26, 28 i 29 d?agost emmarcat dins de la celebració dels 25 de la companyia i dins la programació del Mercat de les Flors a Dansalona.

L?espectador assisteix com un voyeur accidental a una escena que succeeix a l?interior d?una habitació d?hotel, descobrint la intimitat d?un personatge que no actua per al públic, algú que està atrapat en el silenci dels seus pensaments, de la seva espera, de la seva soledat. Dirigir l?atenció de l?espectador als petits detalls, emmarcar la realitat com si fos el rodatge d?una seqüència cinematogràfica, col·locar el públic en la mateixa situació que la intèrpret. L?espectador veu, a través de la mirada de la intèrpret, un territori propi i catalogat però que ara li resulta nou, estrany. Públic i intèrpret esdevenen, alhora, espectadors d?actors espontanis que passen a l?atzar i que veiem per les finestres i ens permeten escriure momentàniament el guió de la seva vida.

En paraules d?Àngels Margarit: “En el moment de la creació de Solo per a habitació d?hotel el que més m?interessava de la peça era situa la intèrpret i el públic en contextos diferents als normals, per canviar la percepció i sacsejar els rols establerts del ritual escènic, comprometent d?aquesta manera la intèrpret i també l?espectador a participar en la intimitat de l?escena sense el refugi habitual de la foscor i la distància en que se submergeix normalment”.

> Informació complementària

barcelona